Akbank’tan “Hızlı Emeklilik”
Akbank Strateji, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Bankasüranstan Sorumlu
Genel Müdür Yardımcısı Tunç Akyurt, yeni ürünleri “Hızlı Emeklilik” ile,
Akbank’tan artık sadece bir telefonla Emeklilik Sözleşmesi sahibi
olunabileceğini vurguladı ve ekledi: “Bu
yıl bizi en çok heyecanlandıran çalışmalarımızdan biri de müşterilerimizin
Bireysel Emeklilik Sistemi'ne daha kolay girmelerini sağlamak için, satış kanallarımıza
sektörde bugüne kadar alışılagelenden farklı ve hızlı bir kanal eklememiz oldu. Bir süredir NEXT Bankasürans
Dönüşüm Programı kapsamında yürüttüğümüz Akbank Çağrı Merkezi’nden Bireysel
Emeklilik satışı projemiz, 31 Mayıs 2013 itibariyle hayata geçti. İş ortağımız
AvivaSA ile birlikte yaptığımız altyapı geliştirmeleri sayesinde artık
müşterilerimiz Çağrı Merkezi’mizden bir telefonla emeklilik sözleşmesi sahibi
olabiliyorlar. Ayrıca bu kanala özel hazırladığımız “Hızlı Emeklilik”
ürünümüzle müşterilerimize farklı avantajlar sunuyoruz.”
“İlgi
beklenilenin bir hayli üzerinde”
Akyurt, ayrıca Bireysel Emeklilik ürününü Çağrı Merkezi kanalından
tasarruf sahiplerine ulaştırmanın, BES sahibi olmak isteyenler için çok önemli
bir avantaj sağladığını da vurgulayarak,
sistem hakkında şu bilgileri verdi: “Projemiz
kapsamında internet kullanıcılarını da düşündük. Akbank Direkt’in gücünü de
arkamıza alarak akbank.com üzerinden, müşterilerimizin Hızlı Emeklilik ürünü
için Çağrı Merkezi tarafından aranmasına imkan sağlayacak bir yapı kurduk. İlk
sonuçlar oldukça sevindirici. Beklenenin hayli üzerinde bir ilgi var. Akbank
Direkt üzerinden BES ile ilgilenip detaylı bilgi talep eden müşterilerimizin
ciddi bir kısmını sözleşme sahibi yaptık. Önümüzdeki dönemlerde de İnternet,
ATM ve Çağrı Merkezi gibi güçlü alternatif dağıtım kanallarımızı yüzde 25
devlet katkısının yarattığı ilgiyle destekleyerek, müşterilerimizin
ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılamaya devam edeceğiz.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder