11.2.13

Leyal Eskin Yılmaz Algida Pazarlama Direktörü oldu-Yılmaz Parlar

Leyal Eskin Yılmaz
Algida Pazarlama Direktörü oldu

Dünyanın önde gelen hızlı tüketim şirketlerinden olan Unilever, “İçecekler ve Yeni Projeler Pazarlama Direktörü” olarak görevini başarıyla sürdüren Leyal Eskin Yılmaz’ı “Algida Pazarlama Direktörü” olarak atadı.

 

Özgür Kölükfakı’nın Unilever Rusya, Ukrayna ve Belarus Dondurma Kategorisi Başkan Yardımcısı olmasının ardından, Leyal Eskin Yılmaz Algida Pazarlama Direktörlüğü’ne atandı.

1979 yılında Ankara’da doğan Leyal Eskin Yılmaz, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden 2001 yılında mezun olarak aynı yıl içinde Unilever’de çalışmaya başladı. İki yıllık satış bölümü deneyiminden sonra, 2003 yılında Unilever Dondurma Kategorisi Pazarlama Departmanı’nda göreve başladı. Carte d’Or markasının Asistan Ürün Müdürlüğü ve Pazar Araştırma Müdürlüğü görevlerinin ardından, 2005-2009 yılları arasında Max-Magnum-Magnum Çikolata Ürün Müdürlüğü yaptı.

2009’da Unilever Gıda kategorisine geçiş yaptıktan sonra, 1,5 yıl Lipton Ürün Müdürü olarak çalışan Leyal Eskin Yılmaz’ın 2010 yılı Ekim ayı itibarıyla sorumlulukları genişlemiş ve bugüne kadar “İçecekler ve Yeni Projeler Pazarlama Direktörü” olarak görevine başarıyla devam etmiştir.

Yılmaz, evli ve 2 çocuk annesidir.

 

 

UNILEVER HAKKINDA

Unilever, dünyanın önde gelen Gıda, Ev ve Kişisel Bakım ürünleri sağlayıcılarından biridir. 190’dan fazla ülkede her 10 evden 7’sine giren Unilever’in ürünleri, günde 2 milyardan fazla kişi tarafından kullanılmaktadır. Unilever, dünya genelindeki 171.000 çalışanıyla 2012 yılında 50 milyar Euro’luk ciro gerçekleştirmiştir. Kapsama alanının yarısından fazlası, daha hızlı büyüyen, gelişmekte ve yeni oluşan pazarlarda yer alan (2011’de %56) Unilever, her gün daha iyi bir gelecek yaratmak için çalışmakta; insanların kendilerini iyi hissetmelerine, iyi görünmelerine ve hayattan daha fazla keyif almalarına yardım etmektedir.

Unilever, Türkiye’de; OMO, Rinso, Yumoş, Domestos, Cif, Sunlight, Elidor, Dove, Dove Men, Toni&Guy, Signal, Clear, Rexona, Lux, Lifebuoy, Fruttare, Cafe Zero, Axe, Sana, Lipton, Knorr, Calve, Becel, Algida, Ben&Jerry’s, Carte d’Or, Cornetto, Magnum, Max ve UFS markalarıyla hizmet vermektedir.

 

Unilever, Sürdürülebilir Yaşam Planı doğrultusunda, tedarik, tüketici kullanımı ve imha dâhil çevre üzerindeki toplam etkisini azaltarak pozitif sosyal etkisini artırırken, şirketi iki kat büyütmeyi hedeflemektedir. Bir milyardan fazla insanın sağlık ve esenliklerini artırmak için harekete geçmesine yardımcı olmak, 2020‘de tarımsal hammaddelerin tamamını sürdürülebilir kaynaklardan sağlamak ve şirketin büyümesini çevresel etkilerden ayırmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Unilever’in bu amaçları destekleyen 50’den fazla zaman bazlı hedefi bulunmaktadır. Ayrıntılı bilgi için
www.unilever.com/sustainable-living adresini ziyaret edebilirsiniz.

Unilever, Dow Jones Dünya Sürdürülebilirlik Endeksleri’nde üst üste 14 yıl birinci seçilmiştir. Ayrıca FTSE İyi Endeks Serileri'nde de yer alan şirket, en yüksek çevresel skor kabul edilen 5 puanı elde etmiştir. FTSE4 İyi Çevresel Liderler Avrupa 40 Endeksi’ne dâhil edilmek üzere en önde ilerleyen Unilever, 2011 yılında Climate Counts (İklim Önemlidir) Şirketler Puan Tablosunda lider konuma gelmiştir. Unilever, ikinci yılda da GlobeScan/SustainAbility son yıllık anketinde Global Kurumsal Sürdürülebilirlik Liderleri listesinde birinci sırada yer almıştır. (2012). Şirket, faaliyet gösterdiği ülkelerin birçoğunda bir çözüm üreticisi ve liderlik gelişiminde yeniliğin sembolü olarak görülmektedir.

 

Unilever ve markaları hakkında daha fazla bilgi için
www.unilever.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
  yilmazparlar@yahoo.com
 
 

 
 
 
 

 
   
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder