3.7.13

SEVGİ AKADEMİSİ-Kas-Kon Halkla İlişkiler Koordinatörü N. Barkın Tümay-Yılmaz Parlar

Kas-Kon Halkla İlişkiler Koordinatörü N. Barkın Tümay SEVGİ AKADEMİSİ 24-26 Haziran 2013 tarihleri, hep bana sevgiyi, güzelliği ve saflığı hatırlatacak… Kastamonu Konfederasyonu (Kas-Kon) olarak, sevgili çocuklarımla 2. gezimizi de gerçekleştirdik, Kastamonu’ya... Üsküdar İş Okulu’nun 11 sevimli genci ve elleri öpülesi Anneleri ve Babaları ile çok güzel bir geziyi arkada bıraktık…
Kas-Kon tarafından düzenlenen ''onlar bizim çocuklarımız'' sosyal sorumluluk projesi kapsamında 2.sini gerçekleştirdiğimiz Kastamonu gezimizde o kadar güzel olaylar yaşadık ki... 24 Haziran akşamı saat 24.00 de Bağlarbaşı Kültür Merkezi’nin önündeki buluşmamız da, sevgili çocuklarım o kadar mutlulardı ki ve 30 kişilik grupta herkesin arasında yoğun bir sevgi seli vardı, sessizce sevgilerimizi birbirimize aktardık... Şarkılı türkülü ve bol kahkahalı bir seyahat sonrasında Kastamonu Daday İksir Resort Town Hotel’e keyifle ulaştık. Sevgili İksir hanım ve değerli eşi, sadece çocuklarımızı görmek için otele gelmişlerdi, çok keyifli bir kahvaltı sonrasında herkes en güzel kıyafetlerini giydi ve Kastamonu’ya hareket ettik... İstedim ki, benim sevgili çocuklarım bir üniversite görsünler, Sayın Rektör Hocama bu talebimizi bildirmiştik, kendileri de bizleri kırmadılar, bizi kapıda bekliyorlardı, sevginin olduğu her yerde olaylar pozitif gelişiyor, tam üniversite kapısına geldiğimizde sevginin en büyük mimarı olan bu çocuklarımızın birer anıları olsun istedim ve o an için aklıma gelen bir projeyi bizleri karşılayan heyete bildirdim. Dedim ki, keşke bizim çocuklarımızın '' Kastamonu Üniversitesi Sevgi Akademisi '' sertifikaları olsa diye ifade ettim. Diyorum ya, sevgi her şeyin üstünde, sevgi dolu değerli hocalarımız, hemen bu güzel çocuklarımıza sembolik sevgi akademisi diploması verebileceklerini ifade ettiler, şimdi benim güzel çocuklarım bir kep töreni ile bu diplomalarını alacaklar, onlarda çok mutlu bende çok mutluyum... Üniversiteden ayrılırken çocuklarımız, diploma alacaklarını bütün yakınlarına bildirdiler bile... Ardından, Kurşunlu Han Hotel'e doğru hareket ettik. Otobüste inanılmaz bir coşku seli yaşamaya başladık, çocuklarımız çok mutlular, çünkü kendi tabirleri ile vali amcaları ve değerli eşleri ile yemek yiyeceklerdi... Valimiz Sayın Erdoğan Bektaş ve değerli eşleri hanımefendiyi, gençlerimiz en güzel tebessümleri ile otelin kapısında karşıladılar ve Sayın Valimi ve Eşleri Hanımefendiyi sevgi ile kucakladılar. Benim yüreği sevgi dolu Valim ve Değerli Eşleri, çocuklarımıza o kadar uzun zaman ayırdılar ki, kah güldük, kah duygulu anlar yaşadık, hatta benim sevgili çocuklarımdan bir tanesi aynen şunları söyledi, ''Vali abi, ben konuşuyorum, beni dinle dedi'' o sırada Sayın Valim başka bir öğrenci ile konuşuyordu hemen bu cici kızımıza döndü ve kendisini sevgi ile kucaklayarak seni dinliyorum şimdi dedi... Diyorum ya, o yemek, yüreği sevgi dolu insanların yemeyi idi, koşulsuz sevgilerin paylaşıldığı bir yemekti, değerli Valim, değerli Eşleri Hanımefendi, Belediye Başkan Vekilimiz Bahri Yavuz, Kastamonu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ali Rafet Özkan, milletvekili sayın Mustafa Gökhan Gülşen'in değerli eşi hanımefendi, bizleri o kadar mutlu ettiniz ki, emin olun benim çocuklarım sizleri çok seviyor... O, gece otelimize çok mutlu döndük, keyifli bir sohbet sonrası herkes odasına çekildi, yorgun ama mutluyduk...
Sabah, herkes çok mutlu uyandı ve bütün çocuklar bana beni rüyalarında gördüklerini söylediler, soruyorum size bu sevgi başka herhangi bir şeyle değişilebilir mi? Bugün Azdavay'a gidiyoruz, hepimiz heyecanlıyız, çok sevgili başkanım Osman Nuri Civelek ve değerli eşleri hanımefendi, bizleri ilçe girişinde karşıladılar, Yanık Ali Konağı’nda muhteşem bir yemek yedik. Hep beraber şarkılar türküler söyledik, başkanım ve değerli eşlerinin o sevgi dolu yüreklerine sonsuz teşekkürler... Ben ve sevgili çocuklarım sizleri çok seviyoruz, sayın başkanım... Dönüş saatimiz yaklaştı, sayın Başkanım bize müthiş bir sürpriz yaptı ve Azdavay’a kuş bakışı bakabileceğiniz bir tepede inşaatına başladığı ve bu projeyi yaparken öncelikle engelli vatandaşlarımızın rahatlıkla ulaşabilecekleri yollar ve mekan hazırlattığı şehir terasında ağırladı bizleri... Bu projeye başlama sebebinin de, Azdavay’da oturan engelli bir gencimizin bu tepeyi çok sevdiğini ve orada huzur bulduğunu ve bu gencimizin anne ve babasının her gün üşenmeden kendisini buraya getirdiğini ifade etti. Projenin asıl çıkış noktası buydu... Size, sonsuz teşekkürlerimizi sunuyorum sayın başkanım, emeğinize sağlık... Bu güzel gezimizi bitirmek için yola çıktığımızda, benim çocuklarım teker teker ağlamaya başladı. Otobüste, her birinin yanında oturdum ve onları teselli ettim, ben hep sizlerle beraberim dedim ve İstanbul’a geldiğimizde buruk bir şekilde veda ettik birbirimize... Duru sevgilerin, sevgi dolu anların yaşandığı bu muhteşem gezide, öncelikle çocuklarına sevgi ile sarılan sevgili anne ve babalar ile bu geziyi bize sunan Kas-Kon Genel Başkanı H.Selami Çelebioğlu’na, Gaziosmanpaşa Belediye Başkanı Dr. Erhan Erol’a, Daday İksir Resort Town Hotel’e, İzbeli Çiftliği’ne, Azdavay Belediye Başkanına, Kurşunluhan Hotel'e bizde sevgilerimiz yolluyoruz... Bütün bunların ötesinde, çocuklarımı çok mutlu eden değerli Valim ve Eşlerine, Kastamonu Belediye Başkan Vekilimize, Sayın Vekilimizin değerli eşlerine, Rektör Yardımcısı hocama ve emeği geçen herkese teşekkürlerimizi ve şükranlarımızı iletmek istiyorum. Bize sevginin gücünü, en güzel şekilde yaşatan sevgili çocuklarımı da sevgi ile kucaklıyorum... yilmazparlar@yahoo.com